Please Be My Baby
New FanFic..!!!
Saturday 7 January 2012 | 15:32 | 0 comments
hari ni nak memperkenalkan 2 fanfics baru ....walaupun cerita I Like U The Best belum habis lagi,nanti akan disambung...^^

ok...fanfic yang pertama ialah...


Tajuk : Be Mine
Penulis : Farah


Sinopsis : Ljoe dan Krystal berkenalan ketika Krystal melanggar Ljoe yang sedang membonceng sebuah motor Kawasaki Monster . Sejak itu , mereka berkenalan dengan lebih rapat sehingga mereka diiktiraf sebagai pasangan kekasih . Ketika sedang meniti kebahagiaan , bekas kekasih Krystal , Myungsoo  datang untuk merebut kebahagiaan itu . Pelbagai ranjau percintaan yang dilalui oleh mereka . Adakah mereka dapat mengecapi kebahagiaan ?


Watak & Perwatakan:



Nama : Ljoe

Perwatakan : seorang pelajar kelulusan University Harvard . anak kepada seorang doktor di sebuah hospital di Seoul . Seorang yang sombong dan panas baran .Menyambung pelajarannya di Universiti Seoul.


Nama : Krystal Jung

Perwatakan : seorang yang clumsy , pelajar Tahun 2 University Sungkyukwan , seorang gadis yang comel , baik hati dan juga seorang gadis yang tabah . Anak kepada seorang pengarah syarikat yang terkenal di Korea dan Japan .

Watak Sampingan .


Woohyun : abang kepada Krystal . seorang senior yang handsome di University Sungkyukwan .


Myungsoo : bekas kekasih Krystal . seorang pelajar Tahun 2 di University Seoul . seorang playboy dan jugak panas baran . mempunyai sekumpulan mafia untuk melindungi dia dan keluarganya yang terkenal dengan kekayaan .

Watak lain-2 .

Ricky Teen Top
C.A.P Teen Top
Hyuna 4Minute
Victoria F(X)









Older Post | Newer Post
The Boss


Facebook | Twitter
Annyeong and Assalamualaikum ! Nice to know you!
We love Kpop forever!!!
Thank you^^

Sweety ♥ Pie


Click Click

About Fanfics Diaries


Tagboard




My Lullaby


Credits


Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia