Please Be My Baby
Chapter III-I Like U The Best
Monday 2 January 2012 | 18:28 | 0 comments

Hubungan hyomin dan Kiseop semakin rapat selepas kejadian itu.Tapi ramai yang tidak suka hubungan mereka terutamanya Nana.Dia berusaha untuk memastikan hubungan mereka terputus.Begitu juga AJ yang selamanya ini memendam persaannya dengan Hyomin.

"Hyomin-ssi,Kiseop nak jumpa awak kat atas bangunan sekolah."ucap seorang pelajar lelaki membawa berita dari Kiseop.
"Kiseop?Ok.Thanks ya."ujar Hyomin lalu bergegas menaiki tangga menuju ke atas bangunan.
"Kiseop.Where are you?"jerit Hyomin sedikit memanggil Kiseop yang masih tidak menunjukkan muka.Semasa Hyomin berjalan-jalan di atas bumbung,dia terpandag sehelai nota yang dilekat di atas sebuah meja buruk.

"Saya ada hal.Nanti saya jumpa awak.Tunggu yer."

Tiba-tiba kepala Hyomin dipukul oleh sebatang kayu keras.Ia menyebabkan Hyomin pengsan.Sedar-sedar dia sudah berada di sebuah stor dan tangannya diikat.
"Huh,baguslah ko dah sedar.Senang sikit kerja aku."terjah Nana membuatkan Hyomin terkejut.
"Nana.apa awak nak buat ni?"tanya Hyomin tersekat-sekat menahan kesakitan di kepalanya.

"Hei perempuan.Ko dah rampas Kiseop dari aku tau tak.Aku nak ko menyesal sebab rampas dia.Dan aku nak Kiseop tak lalu dengan ko sebab ko dah dirogol.Jaemin.buat kerja ko."ucap Nana lalu pergi meninggalkan pekerja upahannya meneruskan kerja.



"Sekarang ko dah jadi milik aku hari ni."ucap orang upahan Nana yang dipanggil Jaemin itu.
"Jangan.Jangan datang dekat.Tolong."jerit Hyomin  tapi semuanya sia-sia.Tidak ada yang mendengarnya.Jaemin semakin dekat tapi...

"Hoi.Jantan sial,Ko buat apa dengan Hyomin huh?"jerit AJ lalu menumbuk muka Jaemin.Ia menyebabkan Jaemin terjatuh lalu kepalanya terhantuk pada bucu meja dan dia pengsan.Dengan pantas AJ bergerak menuju kearah Hyomin.
"Are u okay?"tanya AJ lalu membuka ikatan tali .
"Saya okay.Thanks AJ."ucap Hyomin lalu memeluk AJ.Tindakan Hyomin membuat AJ terpana.Kiseop dan Eunjung yang baru tiba bersama polis terkejut dengan perbuatan Hyomin.Eunjung yang tidak sanggup melihat AJ berpeluk dengan Hyomin terus berlari meninggalkan stor itu.

"Hyomin,awak tak syang saya ker?"ucap Kiseop perlahan lalu pergi.Dia tidak sanggup melihat kekasih hatinya berpeluk dengan lelaki lain.

Older Post | Newer Post
The Boss


Facebook | Twitter
Annyeong and Assalamualaikum ! Nice to know you!
We love Kpop forever!!!
Thank you^^

Sweety ♥ Pie


Click Click

About Fanfics Diaries


Tagboard




My Lullaby


Credits


Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia